Po Orlenie (już nieobecnym w cyklu), teraz luksusowa wódka Belvedere jest kolejną polską marką, która dołączyła do grona oficjalnych partnerów Formuły 1. Alkohol jest produkowany w Żyrardowie, natomiast warto podkreślić, że właścicielem brandu są Francuzi. Co ciekawe, jest to pierwszy przypadek w historii Formuły 1, kiedy to przy wyścigach reklamowana jest marka wódki.
Prestiżowy kanał promocji
Formuła 1 to bardzo cenny brand. Cykl przyciąga największe marki na świecie, gwarantując natychmiastowy wzrost rozpoznawalności sponsora. W ramach współpracy, Belvedere zyska widoczność podczas Grand Prix – marka będzie prezentowana zarówno w ekskluzywnych strefach dla gości, takich jak Paddock Club czy F1 Garage, jak i na oficjalnych imprezach towarzyszących, m.in. after party.
Partnerstwo z Formułą 1 ma umocnić wizerunek Belvedere jako marki premium. Choć jest to polska wódka, to sam brand należy do francuskiego giganta LVMH, który zrzesza najbardziej luksusowe marki z różnych sektorów – od mody po alkohol.
Przypomnijmy, że do niedawna w Formule 1 obecna była marka Orlen, sponsorująca jeden z zespołów wyścigowych. Przed startem tego sezonu zapadła jednak decyzja o rezygnacji z tej formy promocji polskiego koncernu.