Portal Marketingowy
X
  • Podstawowy
  • Lekki
Mind/ly
Portal Marketingowy
  • Reklama w internecie |
    • Strony WWW
    • Grafika
    • Content marketing
    • Pozycjonowanie
    • AdWords
    • Social media
  • Marketing firmy |
    • Strategie
    • Narzędzia
    • Budżet
    • Gadżety reklamowe
    • więcej
  • Copywriting |
  • Eventy |
  • Media |
    • Radio
    • Telewizja
    • Prasa
  • O reklamie |
    • Reklama lokalnie
    • Aktualności
    • Informacje różne
  • Blogi |
    • Blog o stronach WWW
    • O projektowaniu grafiki
    • Blog o copywritingu
    • Blog o reklamie
    • Blog o eventach
    • Blog o gadżetach reklamowych
  • Info |
  • wróć na Mindly |
    • Blogi
    • Info
    • wróć na Mindly
  • Konto użytkownika

  1. Portal Marketingowy
  2. Media
  3. Prasa

Prasa

Reklama w prasie to nie tylko ogłoszenia drobne, ale też artykuły sponsorowane, szeroko pojęta reklama natywna, dodatki i patronaty. Reklamowanie się w prasie może przynosić bardzo dobre efekty promocyjne, szczególnie w relacji do poniesionych kosztów. Przyglądamy się różnym pomysłom na wykorzystanie zasięgu prasy.

Prasa + digital: jak połączyć druk z online, by reklama naprawdę pracowała

Prasa nie zniknęła – zmieniła się. Dziś najlepsze wyniki w druku osiągają kampanie, które potrafią „przeciągnąć”...

Prasa

Podstawowe warunki skuteczności reklamy prasowej

Reklama w prasie przez lata uchodziła za wyjątkowo efektywną, na co główny wpływ miała oczywiście wysoka sprzedaż wydawnictw druko...

Prasa

Od czego zależy koszt reklamy prasowej? Najważniejsze kryteria

Prasa

Reklama prasowa: dla kogo to będzie dobry wybór?

Prasa

3 mity na temat reklamy prasowej, które są już dawno nieaktualne

Prasa

Typowe błędy, przez które artykuł sponsorowany w prasie na pewno nie wpłynie na wzrost sprzedaży w Twojej firmie

Prasa

Jak reklamować się w prasie ZA DARMO?

Prasa

Reklama w prasie jako świetny sposób na budowanie wizerunku

Prasa

Reklama w darmowej gazecie? 5 powodów, dla których warto o niej pomyśleć

Prasa

Przyszłość reklamy prasowej – stagnacja, krach, a może odbicie?

Prasa
  • ‹‹
  • ‹
  • 1
  • 2
  • ›
  • ››

Ostatnio dodane

O co chodzi z design tokens i dlaczego warto

Grafika

Dlaczego mikro-narzędzia działają lepiej niż kolejny baner

Strony WWW

Reklama lokalna 2025: jak wygrać „blisko mnie”, kiedy mapy, ...

Reklama lokalnie

Podsumowanie tygodnia: reklama i marketing (1–7 listopada 20...

Aktualności

Strategia YouTube 2025: jak zbudować kanał, który zdobywa po...

Telewizja
Portal Marketingowy

Redakcja       Reklama       Kontakt       Nasze portale i blogi


Wszelkie prawa zastrzeżone  |   Dział tematyczny Mindly.pl   |   Zasady korzystania & Polityka prywatności 

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.

 

https://start24.eu/domeny,ac306/rejestracja-i-odnowienie-domeny-za-0-zl,445

title

‹ › ×