Nowe formaty reklamowe w Snapchacie

Maciej Piwowski
20.11.2024

Snapchat zaskakuje i wprowadza reklamy do zakładki Chat oraz na Snap Map. Po raz pierwszy w historii tej platformy użytkownicy zobaczą sponsorowane treści od reklamodawców wyświetlane obok wiadomości od swoich znajomych.

Reklamy mają nie być uciążliwe

Reklamy wyświetlane w zakładce Chat nie będą generować powiadomień. Mają być również łatwe do odróżnienia od standardowych wiadomości. Jeśli użytkownik nie zdecyduje się otworzyć Sponsorowanego Snapa, zostanie on automatycznie usunięty z jego skrzynki odbiorczej. W przypadku otwarcia, użytkownik będzie mógł odpowiedzieć na reklamę lub kliknąć link, aby dowiedzieć się więcej.

„Promowane Miejsca”

Snapchat wprowadza także funkcję „Promowane Miejsca” na Snap Map, co umożliwi większym markom promowanie swoich lokalizacji na mapie. Chociaż lokalne firmy już wcześniej mogły reklamować się na Snap Map, to nowa funkcja skierowana jest głównie do marek o zasięgu krajowym, które chcą zaprezentować wszystkie swoje lokalizacje w różnych regionach.

Snapchat to aplikacja, która została wyraźnie za konkurencją w obszarze social media. Obecnie liczbę użytkowników platformy szacuje się na około 850 milionów. Snapchat od lat boryka się z poważnymi trudnościami finansowymi, stąd decyzja o wprowadzeniu nowych formatów reklamowych nie może dziwić.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie