Nie ma rewolucji, ale jest udana ewolucja. Marka Sokołów zaprezentowała swoje nowe logo, które mocno nawiązuje do dotychczasowego znaku graficznego, natomiast jest wyraźnie unowocześnione – i tak też chce być teraz postrzegana marka, jedna z najstarszych w polskiej branży mięsnej.
Połączenie tradycji i nowoczesności
Nowe logo Sokołowa – jakkolwiek sztampowo to nie brzmi – łączy w sobie tradycję marki z nowoczesnymi trendami w designie. Marka tym samym daje do zrozumienia, że nadal bazuje na wypracowanych przez lata standardach jakościowych, natomiast stara się kierować swoją ofertę do młodszego grona klientów. W końcu dziś zakupy w sklepach mięsnych robią już nie tylko seniorzy, ale też osoby w średnim wieku, które wychowały się już w świecie cyfrowym.
W nowym logo nadal znajdziemy typowy dla marki sygnet, czyli liść dębu, który ma symbolizować stabilność i tradycję. Wprowadzono nowoczesny, bardziej czytelny krój pisma, który uwydatnia nazwę „Sokołów”, zapisaną autorskim fontem. Znak uzupełnia claim „Tradycja od 1899 roku”, nawiązujący do daty powstania zakładu w Poznaniu, którego tradycje kontynuuje Oddział Sokołów S.A. w Robakowie.
Rebrandingiem zostały już objęte także opakowania produktów marki.