Sokołów zmienia (a raczej odświeża) logo

Krzysztof Jagielski
14.01.2025

Nie ma rewolucji, ale jest udana ewolucja. Marka Sokołów zaprezentowała swoje nowe logo, które mocno nawiązuje do dotychczasowego znaku graficznego, natomiast jest wyraźnie unowocześnione – i tak też chce być teraz postrzegana marka, jedna z najstarszych w polskiej branży mięsnej.

Połączenie tradycji i nowoczesności

Nowe logo Sokołowa – jakkolwiek sztampowo to nie brzmi – łączy w sobie tradycję marki z nowoczesnymi trendami w designie. Marka tym samym daje do zrozumienia, że nadal bazuje na wypracowanych przez lata standardach jakościowych, natomiast stara się kierować swoją ofertę do młodszego grona klientów. W końcu dziś zakupy w sklepach mięsnych robią już nie tylko seniorzy, ale też osoby w średnim wieku, które wychowały się już w świecie cyfrowym.

W nowym logo nadal znajdziemy typowy dla marki sygnet, czyli liść dębu, który ma symbolizować stabilność i tradycję. Wprowadzono nowoczesny, bardziej czytelny krój pisma, który uwydatnia nazwę „Sokołów”, zapisaną autorskim fontem. Znak uzupełnia claim „Tradycja od 1899 roku”, nawiązujący do daty powstania zakładu w Poznaniu, którego tradycje kontynuuje Oddział Sokołów S.A. w Robakowie.

Rebrandingiem zostały już objęte także opakowania produktów marki.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie