Miasto Sopot rozpoczęło kampanię promocyjną pod hasłem „Widzimy się w Sopocie”, która ma zachęcić turystów do odwiedzania kurortu w okresie jesienno-zimowym. Celem kampanii jest przekonanie odbiorców, że polskie morze to atrakcyjny kierunek wyjazdów także poza sezonem.
Kampania pokazuje pozasezonowe atrakcje Sopotu
Kampania prezentuje Sopot jako całoroczną destynację turystyczną, która oferuje mnóstwo atrakcji także jesienią czy zimą, z akcentem na ofertę kulturalną, sportową i gastronomiczną. W kampanii pojawią się takie motywy jak m.in. morsowanie, zimowe rejsy katamaranem, narty biegowe, spacery brzegiem morza czy relaks w SPA.
Kampania obejmuje przede wszystkim reklamy na wiatach przystankowych, w prasie, Internecie i radiu. Przygotowane zostały materiały anglojęzyczne z hasłem „See you in Sopot” wyświetlane na lotnisku w Gdańsku-Rębiechowie oraz na promach Polferries i Stena Line kursujących do Skandynawii. W Polsce zasięgiem kampanii zostały objęte również miasta znacznie oddalone od Sopotu, jak Kraków czy nawet Zakopane.
Kampania potrwa do końca marca 2025 roku i jest adresowana nie tylko do polskich, ale też zagranicznych turystów, przede wszystkim z Niemiec, Skandynawii, Wielkiej Brytanii i Czech.