„Gang Bystrzaków” – ruszyła nowa kampania marketingowa Biedronki

Krzysztof Jagielski
03.09.2022

Był już „Gang Świeżaków” czy „Gang Fajniaków”, teraz czas na „Gang Bystrzaków”. Biedronka kontynuuje sprawdzony format kampanii marketingowej, która wspiera sieć wizerunkowo i sprzyja budowaniu relacji z klientami. Ponownie do zgarnięcia są maskotki dla dzieci, ale zasady promocji znacząco różnią się od tych organizowanych w poprzednich latach. Biedronka chce promować rozsądne kupowanie i oszczędzanie.

Na czym polega promocja?

Aby zdobyć jednego z Bystrzaków konieczne jest kupowanie produktów ujętych w akcji Tygodniowa Misja Oszczędzania. Za każde zaoszczędzone w ten sposób 6 złotych otrzymamy jedną naklejkę. Maksymalnie w ramach jednego koszyka zakupowego można otrzymać do 50 naklejek.

Aby zdobyć jedną maskotkę, konieczne jest zebranie 50 naklejek. Z kolei 15 naklejek wystarczy do uzyskania książeczki edukacyjnej z miejscami na naklejki. W przeciwieństwie do poprzednich kampanii tym razem nie ma możliwości zakupu maskotki.

Akcja potrwa do 3 grudnia. Kampania, co trzeba przyznać, bardzo dobrze wpisuje się w aktualną sytuację gospodarczą związaną z wysoką inflacją. Biedronka z jednej strony promuje zasadę rozsądnego kupowania i oszczędzania, a z drugiej zachęca klientów do robienia zakupów w sklepach tej sieci.

Dodajmy, że tym razem wybór maskotek jest mocno ograniczony. Zdobyć można psa Dźi-Pi-Es z supermocą „bliskość”, świnkę Skarbonitę z supermocą „cena” oraz jabłko Newtona z supermocą „jakość”.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie