SkyShowtime to pierwsza globalna platforma streamingowa działająca w naszym kraju, która wprowadziła pakiet z reklamami. Na początek użytkownicy platformy zobaczą reklamy marek IKEA, L’Oreal i Biedronka.
Nowy standard w streamingu?
Użytkownicy SkyShowtime w Polsce mogą już obejrzeć specjalne reklamy przygotowane na potrzeby kampanii na platformie. L’Oreal promuje markę CeraVe za pomocą 60-sekundowego spotu w konwencji trailera komedii romantycznej. IKEA z kolei prezentuje 30-sekundowy spot w ramach kampanii „IKEA. Lepiej Pomyślany Dom”, która ma pokazywać za co Polacy cenią sobie wizyty w sklepach sieci. Jeśli chodzi o Biedronkę, to na platformie zadebiutowała kampania „Do Biedronki Idę”.
Nowy plan subskrypcji SkyShowtime, Standard z reklamami, dostępny jest od 23 kwietnia w cenie 19,99 zł miesięcznie. Użytkownicy, którzy nie chcą wyświetlania im reklam, mogą wybrać wyższy plan Standard Plus za 24,99 zł miesięcznie.
SkyShowtime jest pierwszą, ale z pewnością nie ostatnią platformą, która wprowadziła pakiet z reklamami. Podobne rozwiązanie już od dawna, tyle że w innych krajach, testują lub zapowiadają m.in. Netflix i Amazon Prime.