Meta wprowadzi reklamy w aplikacji Threads

Krzysztof Jagielski
19.12.2024

Meta Platforms ogłasza plany wprowadzenia reklam do aplikacji Threads, która zadebiutowała w lipcu 2023 roku jako konkurencja dla Twittera. Według zapowiedzi, reklamy mają zacząć pojawiać się w Threads na początku 2025 roku, a początkowo dostęp do tego narzędzia otrzyma tylko ograniczona liczba marketerów.

Czym jest Threads?

Threads to platforma ściśle zintegrowana z Instagramem, która w kilka dni od premiery zyskała 100 milionów użytkowników. Po pierwszym roku działalności liczba ta wzrosła do 175 milionów, a według ostatnich danych z października 2024 roku, aplikacja ma już 275 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie.

Meta opisuje Threads jako „przyjazną przestrzeń publiczną do rozmów”, która łączy najlepsze cechy Instagrama z tekstową formą wymiany opinii.

Pora na monetyzację

Niewątpliwy sukces aplikacji sprawił, że Meta chce zacząć zarabiać na platformie i tym samym poprawić strukturę przychodów na coraz trudniejszym, dotkniętym kryzysem finansów osobistych konsumentów rynku.

Threads zacznie więc zarabiać na reklamach. W pierwszej fazie testowej możliwość włączenia kampanii zostanie udostępniona wybranej grupie reklamodawców, co pozwoli na dopracowanie tego narzędzia.

Na razie nie wiemy, kiedy i w jakim zakresie reklamy będą wyświetlane także polskim użytkownikom Threads.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie