Strona hotelu to bardzo ważny kanał komunikacji z gośćmi. Umożliwia zaprezentowanie obiektu, jego atrakcji, przewag nad konkurencyjnymi hotelami, a coraz częściej także zarezerwowanie pobytu. Problem w tym, że większość stron jest dziś projektowana „na jedno kopyto”, co tyczy się także warstwy treściowej. Tymczasem to na tym poziomie można wyróżnić się na tle innych obiektów. Podpowiadamy, jak urozmaicić treści na stronie internetowej hotelu.
Opis położenia
Jeśli hotel znajduje się w unikalnej, bardzo atrakcyjnej lokalizacji, to warto ten fakt zaakcentować. W treściach na stronie podkreślamy położenie hotelu, zwracając uwagę na korzyści, jakie płyną z tego dla gości (np. bliskość atrakcji, dogodny dojazd, cisza, spokój, czyste powietrze etc.).
Opis atrakcji w pobliżu hotelu
Każdy hotel znajduje się blisko jakichś atrakcji, nawet tych nieodkrytych przez masową turystykę. Dobrym pomysłem będzie zbudowanie wokół tego narracji, która może zachęcić potencjalnych gości do zatrzymania się w danym obiekcie, np. z myślą o zwiedzeniu nowych miejsc, o których wcześniej nie słyszeli.
Pomysły na spędzenie urlopu w hotelu
To bardzo interesująca propozycja, zwłaszcza dla hoteli, które mają szczególnie rozbudowaną ofertę, trudną do „ogarnięcia” na podstawie lektury samych opisów usług i atrakcji. Warto stworzyć rozbudowany artykuł, w którym przybliżmy gościom pomysły na ciekawe spędzenie dnia czy całego pobytu w hotelu, np. z dziećmi.
Wskazówki dojazdu
To docenią zwłaszcza kierowcy oraz goście, którzy mieszkają w znacznej odległości od hotelu. Wskazówki dojazdu wraz z krótkim opisem najlepszej trasy mogą spowodować, że goście z daleka pozbędą się wątpliwości i ostatecznie zarezerwują swój pobyt w hotelu.
Poradniki dotyczące usług świadczonych w hotelu
Jeśli w hotelu jest strefa SPA, to dobrym pomysłem będzie stworzenie cyklu artykułów poradnikowych z opisem poszczególnych zabiegów, co na pewno zachęci część gości do zatrzymania się w danym obiekcie (przy okazji przyciągając ruch organiczny z Google).