Dlaczego warto postawić na grawerowanie laserowe gadżetów reklamowych?

Marek Szydełko
11.01.2021

Gadżet staje się nośnikiem reklamy dopiero wtedy, gdy umieścimy na nim elementy identyfikujące dany biznes: logotyp, adres www, hasło reklamowe/slogan, ewentualnie podstawowe dane kontaktowe i najważniejsze składniki oferty. Najpopularniejszą techniką znakowania gadżetów jest oczywiście nadruk, jednak coraz więcej przedsiębiorców decyduje się postawić na nieco droższe rozwiązanie, jakim jest grawerowanie laserowe. Jakie są zalety tej techniki znakowania gadżetów reklamowych? Dowiesz się tego z naszego poradnika.

Wysoka estetyka

Grawerowanie laserowo jest zdecydowanie najelegantszą techniką znakowania gadżetów. Z tego powodu standardowo wykorzystuje się ją do umieszczania elementów identyfikacji wizualnej marki na upominkach z wyższej półki cenowej, przeznaczonych dla stałych lub wyjątkowo ważnych klientów – za przykład mogą posłużyć pióra wieczne czy kryształy.

Świetna trwałość grawerunku

Najważniejszą zaletą grawerowania laserowego jest to, że wykonane znakowanie pozostanie widoczne i czytelne przez cały okres użytkowania gadżetu. Nie ma więc ryzyka, że np. po kilku miesiącach korzystania z długopisu obdarowany klient nie będzie mógł już sprawdzić chociażby adresu strony internetowej firmy. W ten oto sposób grawerowanie laserowe przedłuża wartość reklamową gadżetu.

Uniwersalność

Grawerowanie laserowe jest jedyną powszechnie stosowaną techniką znakowania gadżetów, którą można wykorzystać bez względu na rodzaj materiału, z jakiego został wykonany dany upominek. W ten sposób można oznakować zarówno produkty z metalu, jak i tworzywa sztucznego, drewna, szkła, a nawet ze skóry.

Perfekcyjna powtarzalność

Gadżety reklamowe produkuje się na masową skalę. Każdy przedsiębiorca, który zamawia je z myślą o przeprowadzeniu kampanii wizerunkowej wejdzie w posiadanie nawet tysięcy upominków. Tym większego znaczenia nabiera kwestia powtarzalnego wykonania znakowania, dzięki czemu gadżety nie będą się między sobą różnić, nie będzie również ryzyka, że część partii nie będzie się nadawać do rozdania z uwagi na np. błędne odwzorowanie logotypu marki.

Proces grawerowania laserowego jest sterowany komputerowo, dlatego nie ma możliwości, aby doszło do jakichkolwiek błędów. Laser jest również wyjątkowo precyzyjny, co pozwala na nieść na powierzchnię gadżetu nawet skomplikowane elementy graficzne.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie