W jednym z poradników wyjaśnialiśmy, jakie są zalety kupowania gotowych gadżetów reklamowych – czyli takich, które są dostępne od ręki w katalogu producenta. Tym razem pochylimy się nad dokładnie odwrotnym zagadnieniem. Czy warto inwestować w gadżety reklamowe na indywidualne zamówienie? Zdecydowanie tak, a już szczególnie wtedy, gdy mocno zależy Ci na wyróżnieniu swojej marki na tle konkurencji i zyskaniu elementu zaskoczenia w relacjach z klientami. Dowiedz się, jakie są najważniejsze zalety gadżetów na indywidualne zamówienie.
Nie ma ważniejszego powodu, dla którego warto postawić właśnie na gadżety reklamowe wyprodukowane zgodnie z indywidualnym projektem. Dzięki temu masz gwarancję, że żadna inna firma nie posługuje się podobnymi gadżetami w swojej kampanii promocyjnej. To z kolei pozwoli wyróżnić Twoją markę nie tylko na tle konkurencji, ale też całej branży czy lokalnego rynku.
Nigdy nie ma pewności, że uda się znaleźć w katalogach producentów takie gadżety reklamowe, które wyglądem idealnie nawiązują do oferty firmy czy charakteru marki przedsiębiorstwa. Jeśli postawisz na gadżety produkowane na indywidualne zamówienie, to zyskasz taką możliwość. Przykładowo: masz agencję reklamową specjalizującą się w projektowaniu stron internetowych? Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zamówić breloki w kształcie monitora, na którym wyświetlany jest widok witryny.
Gadżety reklamowe na indywidualne zamówienie zawsze mocno podbudowują wizerunek przedsiębiorstwa. Dla obdarowanego klienta jest to wyraźny sygnał, że firma się rozwija, inwestuje w swoją markę i nie podąża utartymi ścieżkami.
Jest to szczególnie ważne w sytuacji, gdy zamierzasz rozdawać gadżety reklamowe klasy premium wąskiej grupie klientów. Wówczas liczy się nie tylko sam wygląd i realna wartość gadżetu, ale również personalizacja, co automatycznie dodaje prestiżu upominkowi i stojącej za nim marce.
Gadżety reklamowe na indywidualne zamówienie, zwłaszcza te bardzo wartościowe, o ekskluzywnym charakterze, są produkowane w limitowanej liczbie. Oczywiście wpływa to na wzrost kosztu gadżetu, jednak z drugiej strony zyskujemy możliwość zamówienia dokładnie takiej liczby produktów, jaka jest nam potrzebna. Eliminuje to klasyczny problem pod tytułem: co zrobić z tymi tysiącami nierozsądnych długopisów, które zalegają w firmowym magazynie?