Dlaczego warto zainwestować w gadżety reklamowe na indywidualne zamówienie?

Piotr Kowalczyk
11.01.2021

W jednym z poradników wyjaśnialiśmy, jakie są zalety kupowania gotowych gadżetów reklamowych – czyli takich, które są dostępne od ręki w katalogu producenta. Tym razem pochylimy się nad dokładnie odwrotnym zagadnieniem. Czy warto inwestować w gadżety reklamowe na indywidualne zamówienie? Zdecydowanie tak, a już szczególnie wtedy, gdy mocno zależy Ci na wyróżnieniu swojej marki na tle konkurencji i zyskaniu elementu zaskoczenia w relacjach z klientami. Dowiedz się, jakie są najważniejsze zalety gadżetów na indywidualne zamówienie.

Unikalność

Nie ma ważniejszego powodu, dla którego warto postawić właśnie na gadżety reklamowe wyprodukowane zgodnie z indywidualnym projektem. Dzięki temu masz gwarancję, że żadna inna firma nie posługuje się podobnymi gadżetami w swojej kampanii promocyjnej. To z kolei pozwoli wyróżnić Twoją markę nie tylko na tle konkurencji, ale też całej branży czy lokalnego rynku.

Możliwość perfekcyjnego dopasowania wyglądu gadżetu do marki

Nigdy nie ma pewności, że uda się znaleźć w katalogach producentów takie gadżety reklamowe, które wyglądem idealnie nawiązują do oferty firmy czy charakteru marki przedsiębiorstwa. Jeśli postawisz na gadżety produkowane na indywidualne zamówienie, to zyskasz taką możliwość. Przykładowo: masz agencję reklamową specjalizującą się w projektowaniu stron internetowych? Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zamówić breloki w kształcie monitora, na którym wyświetlany jest widok witryny.

Ekskluzywność

Gadżety reklamowe na indywidualne zamówienie zawsze mocno podbudowują wizerunek przedsiębiorstwa. Dla obdarowanego klienta jest to wyraźny sygnał, że firma się rozwija, inwestuje w swoją markę i nie podąża utartymi ścieżkami.

Jest to szczególnie ważne w sytuacji, gdy zamierzasz rozdawać gadżety reklamowe klasy premium wąskiej grupie klientów. Wówczas liczy się nie tylko sam wygląd i realna wartość gadżetu, ale również personalizacja, co automatycznie dodaje prestiżu upominkowi i stojącej za nim marce.

Opcja zamówienia mniejszej liczby gadżetów

Gadżety reklamowe na indywidualne zamówienie, zwłaszcza te bardzo wartościowe, o ekskluzywnym charakterze, są produkowane w limitowanej liczbie. Oczywiście wpływa to na wzrost kosztu gadżetu, jednak z drugiej strony zyskujemy możliwość zamówienia dokładnie takiej liczby produktów, jaka jest nam potrzebna. Eliminuje to klasyczny problem pod tytułem: co zrobić z tymi tysiącami nierozsądnych długopisów, które zalegają w firmowym magazynie?

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie