Umocnienie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa jest ważne, chociażby w kontekście utrzymywania długofalowych relacji z klientami i kontrahentami biznesowymi. Okres międzyświąteczny to świetna okazja, aby wykorzystać akcje charytatywne jako element skutecznej kampanii reklamowej. Przy okazji można też zrobić coś dobrego dla ludzi znajdujących się w potrzebie. Poznaj 5 praktycznych porad i zorganizuj akcję charytatywną w imieniu swojej firmy.
Na początek ustal, komu właściwie chcesz pomóc. Cel akcji powinien być ukierunkowany na konkretne osoby, grupy osób lub instytucje, np. domy dziecka. Wtedy możesz skuteczniej planować działania i przygotować materiały promocyjne, które pomogą w rozpowszechnieniu informacji o prowadzonej akcji.
Dalej nie pozostaje Ci nic innego, jak zaplanować konkretne działania.Zrób to zgodnie z 5 wskazówkami:
Tak zaplanowana akcja ma duże szanse na powodzenie, a dodatkowo przyczyni się o utrzymania pozytywnego wizerunku marki – nie tylko na lokalnym rynku.
Okres świąteczny to doskonała okazja, by wprowadzić odrobinę dobra do świata poprzez rozmaite akcje charytatywne. Takie wydarzenia pomagają potrzebującym i integrują społeczność wokół szlachetnej idei.
Jeśli zarządzasz firmą lub odpowiadasz za marketing, weź pod uwagę możliwość organizacji takich wydarzeń charytatywnych, jak:
Przez takie przedsięwzięcia wnosisz istotny wkład w poprawę sytuacji osób potrzebujących, a dodatkowo budujesz mocne więzi społeczeństwa ze swoim przedsiębiorstwem.
Organizowanie akcji charytatywnych przez firmy w okresie świątecznym niesie ze sobą wiele korzyści biznesowych. Najważniejsza jest oczywiście pomoc potrzebującym, aczkolwiek w kontekście prowadzenia firmy zalety organizacji zbiórek i innych wydarzeń to:
Takie działania przekładają się na pozytywny odbiór marki w oczach konsumentów. Mogą także realnie wpłynąć na jakość życia osób potrzebujących. A zatem korzyści jest mnóstwo. Jeśli jednak chcesz skutecznie promować organizowane wydarzenia, pamiętaj o zamówieniu świątecznych akcesoriów, które możesz, np. rozdać uczestnikom akcji.
Informacja prasowa