Producent filtrów do wody, obecny w Polsce od 15 lat – firma AQUAPHOR rozpoczęła nową kampanię marketingową. Misją firmy jest zapewnienie dostępu do krystalicznie czystej wody ludziom na całym świecie. Kampania „Zostań Aquaphorianinem” ma wspierać ten cel oraz edukować obywateli Ziemi na temat postępującej katastrofy klimatycznej.
Kampania zwraca uwagę na problemy ekologiczne, które odczuwalne są przez nas każdego dnia. Brak dostępu do wody pitnej, zagrożone gatunki zwierząt i roślin czy zanieczyszczone powietrze to tylko niektóre z nich. AQUAPHOR w nowej kampanii wprowadza bohatera marki – AQUALENka. To przybysz z innej planety, którego celem jest wspieranie misji firmy. Nazwa AQUALENek pochodzi od włókna Aqualen – opatentowanego składnika wkładów filtrujących marki AQUAPHOR. Aqualen przyczynia się do wydajnej i skutecznej filtracji wody. Jego zastosowanie sprawia, że z wody usuwanych jest 99 procent metali ciężkich.
Start kampanii został przewidziany podczas Światowego Dnia Ziemi, czyli 22 kwietnia 2024 r. To właśnie w tym dniu na Ziemię przybył Aquaphorianin z misją ratowania naszej planety przed zagładą ekologiczną.
AQUALENek to przybysz z planety AQEL20.09, który ma edukować dzieci i dorosłych z zakresu świadomości ekologicznej. W kolejnych etapach kampanii brand hero będzie udzielał wskazówek i rad w jaki sposób dbać o ekologię i dobro Ziemi na co dzień. AQUAPHOR zdaje sobie sprawę, że tego typu zachowania zależą w dużej mierze od codziennych nawyków, a te z kolei kształtowane są już od lat dziecięcych. Kampania „Zostań Aquaphorianinem” jest skierowana do dzieci, ale również do ich rodziców. AQUAPHOR wierzy, że hamowanie negatywnych skutków postępującej katastrofy ekologicznej może być realizowane przez każdego z nas codziennie, wykorzystując przy tym dobrą zabawę.
Marzena Lewandowska - dyrektorka marketingu w firmie AQUAPHOR Poland o kampanii mówi: "Chcemy podnieść świadomość na temat problemów, z jakimi boryka się wiele osób na całym świecie. Problemami tymi są m.in.: chęć uzyskania dostępu do krystalicznie czystej wody, cieszenie się różnorodnością gatunkową roślin i zwierząt czy oddychanie świeżym powietrzem, które w zanieczyszczonym środowisku po prostu giną".
Pierwszym etapem kampanii jest ogólnopolski konkurs, który trwa w dniach 22.04-19.05.2024 r. i dostępny jest na stronie internetowej: www.aquaphor.com/pl-pl/zostanaquaphorianinem. W konkursie przewidziano 58 nagród o łącznej wartości ponad 12 000 zł. Do wygrania jest: 3x hulajnoga elektryczna, 5x dzbanek filtrujący J.SHMIDT 500 i 50x maskotka AQUALENka. W celu wzięcia udziału w konkursie należy zakupić dowolny produkt AQUAPHOR, zachować dowód zakupu i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
Badaczka środowiska naturalnego i przyrody Jane Goodall powiedziała, że: „dopiero gdy zrozumiemy, zacznie nam zależeć. Dopiero wtedy zaczniemy pomagać. I dopiero wtedy zdołamy się uratować”. AQUALENek ma pokazać ludziom jak wiele jest sposobów na to, aby ochronić planetę i zachować dziką przyrodę. Nie zapominajmy, że wszyscy mamy na to wpływ!
Kampania będzie realizowana poprzez działania digitalowe, w social mediach, podcasty, prasę i outdoor, a także dzięki angażującym i atrakcyjnym materiałom POS w sklepach stacjonarnych. W kampanię „Zostań Aquaphorianinem” będą również zaangażowani influencerzy. Po stronie AQUAPHOR za część kreatywną, strategię i komunikację kampanii odpowiada Marzena Lewandowska – dyrektorka marketingu, natomiast marketing manager Aleksandra Doroszewska zajmuje się realizacją kampanii w sklepach sieciowych. Agencja Yellowcups stworzyła koncepcję wizualną, a Dom Mediowy Media In Sp. z o.o. odpowiada za digital.
AQUALENek będzie brał udział w wielu akcjach okolicznościowych. Obserwujący działania marki mogą spodziewać się kolejnych konkursów oraz aktywności pozaziemskiego przybysza na eventach.
AQUAPHOR zajmuje się produkcją systemów do filtracji wody. Oferta firmy jest skierowana do branży przemysłowej oraz do klientów indywidualnych. W ofercie z serii profesjonalnej znajdują się rozwiązania skierowane m.in. do szkół, gabinetów stomatologicznych, biur, zakładów produkcyjnych czy hoteli. Natomiast oferta dzbanków filtrujących, butelek filtrujących, systemów odwróconej osmozy czy systemów podzlewowych jest skierowana do każdej osoby, która chce pić czystą i zdrową wodę w domu.
Produkty marki AQUAPHOR cieszą się dobrą renomą, potwierdzoną certyfikatami. Marka posiada ponad 130 patentów, które wykorzystuje podczas produkcji.
AQUAPHOR angażuje się również w akcje CSR oraz wydarzenia okolicznościowe. Biorąc udział w eventach branżowych oraz okolicznościowych klienci mają okazję bliżej zapoznać się z marką i jej wartościami. Bieżące działania AQUAPHOR można śledzić za pomocą mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagrami Linked In. Marka zachęca do obserwowania profili i aktywności.
Informacja prasowa