Każdy z nas codziennie korzysta z najróżniejszych kubków – najczęściej ceramicznych, choć zdarza się, że pijąc kawę na mieście czy kupując napój w restauracji przez dłuższą chwilę trzymamy w dłoni także kubki plastikowe oraz papierowe. Szczególnie interesujące są te drugie, które śmiało mogą pełnić nie tylko funkcję praktyczną, ale także marketingową. Wykorzystuje to coraz więcej firm świadomych, jak potencjał tkwi w reklamie na kubku papierowym. Więcej o tym przeczytasz w naszym artykule.
Kubki papierowe są już stałym elementem naszej codzienności. Znajdujemy je na stacjach benzynowych, w kawiarniach, restauracjach, coraz częściej na imprezach biznesowych i plenerowych, koncertach czy nawet w prywatnych domach. Ich niewątpliwą zaletą jest to, że są tanie i wygodne w użyciu. To samo można napisać o kubkach plastikowych, nad którymi wersje papierowe mają jednak zasadniczą przewagę.
Chodzi oczywiście o ekologię. W dobie powszechnej dyskusji nad tym, co możemy zrobić, aby zahamować zmiany klimatyczne i ograniczyć produkcję śmieci, każda firma powinna być uwrażliwiona na eko-trendy. Odpowiedzialność ekologiczna świetnie robi wizerunkowi marki, bardzo dobrze się sprzedaje i nie ma w tym nic złego. Trzeba tylko z tego skorzystać, a inwestycja w kubki papierowe bardzo dobrze się w tę strategię wpisuje.
Kubki papierowe są przyjazne środowisku naturalnemu, ale też całkiem praktyczne. Dzielimy je na kilka kategorii: jednościankowe (do chłodnych napojów), dwuściankowe (do gorących napojów) oraz dwuściankowe z pustką powietrzną (termiczne). Inwestując w te produkty zawsze należy dopasować rodzaj kubka do przewidzianego zastosowania.
Z punktu widzenia marketingu bardzo dużym atutem kubków papierowych jest to, że oferują one całkiem sporą powierzchnię do zadrukowania. Można na niej umieścić nie tylko podstawowe elementy identyfikujące markę (logotyp, sygnet, nazwę i slogan), ale także jakiś kreatywny projekt graficzny, który od razu przykuje uwagę osoby trzymającej kubek.
Mało tego: są firmy, które oferują możliwość zamówienia bardzo małych partii kubków papierowych, dzięki czemu nie ma żadnego problemu z tym, aby spersonalizować grafikę pod konkretne wydarzenie czy nawet osobę (np. standardowy pomysł z umieszczeniem imienia na kubku).
Oznakowany kubek staje się czymś więcej niż tylko pojemnikiem na napój. Przybiera formę nośnika reklamy i skutecznego narzędzia wspierającego promocję marki oraz wpływającego na jej rozpoznawalność w grupie docelowej. To prosty, nienachalny, a przy tym efektowny i proekologiczny gadżet, który sprawdzi się w wielu kampaniach marketingu bezpośredniego.
To pytanie, które pewnie zada sobie większość przedsiębiorców rozważających wykorzystanie kubków papierowych z nadrukiem w swojej kampanii. Uspokajamy: wybierając produkt dobrej jakości nie trzeba się obawiać o jego trwałość, a tym samym bezpieczeństwo klientów (również tych potencjalnych). W przypadku produktu wysokiej klasy nie ma mowy o tym, aby dno czy ścianki przemokły nawet po kilku godzinach kontaktu z napojem.
Kubki papierowe, w tym spersonalizowane i ozdobione dowolną grafiką, zamówisz w firmie Selglam.
Artykuł partnera serwisu