Namioty reklamowe. Nietypowy, ale bardzo skuteczny sposób na reklamę firmy lub marki

Krzysztof Jagielski
18.11.2022

W dzisiejszych czasach komunikaty wizualne to jeden z najlepszych sposobów na pozyskanie nowych klientów. Firmy najczęściej stawiają w tym zakresie na najbardziej popularne, znane i cenione od lat nośniki reklamowe, inwestując m.in. w banery, reklamę wielkoformatową i plakaty. Dużym zainteresowaniem cieszą się także roll-up’y. Nie są to jednak jedyne, warte uwagi nośniki reklamowe. Tymi szczególnie warto się zainteresować, zwłaszcza jeśli planujemy promować firmę na wydarzeniach „pod chmurką”, są namioty reklamowe.

Czym są namioty reklamowe? Gdzie można je wykorzystać?

Namioty reklamowe to jeden z coraz popularniejszych nośników reklamy. Mają postać klasycznych namiotów, dostępnych w różnych kształtach, kolorach i rozmiarach, przez co bez problemu można dopasować ich parametry użytkowe do indywidualnych potrzeb każdej firmy. Tym, czym na tle zwykłych namiotów wyróżniają się namioty reklamowe, są przede wszystkim znajdujące się na nich nadruki. Mają one na celu zapoznanie przechodniów i uczestników danego wydarzenia nie tylko z samym faktem istnienia firmy lub marki, ale także w zwięzły i skondensowany sposób zaprezentować jej ofertę, czyli powiedzieć, jakie usługi oferuje, jakie wartości wyznaje i gdzie można ją znaleźć.

Namioty reklamowe to nowoczesne, oryginalne i bardzo skuteczne nośniki reklamowe, po które sięgają głównie firmy prezentujące swoją działalność na zewnątrz. Z namiotami reklamującymi usługi i działalność marek najczęściej spotkać się można na różnego rodzaju wydarzeniach plenerowych. Są one rozstawiane przez firmy np. podczas lokalnych festynów, koncertów i innych wydarzeń kulturalnych. W ich wnętrzu przedstawiciele firmy przyjmują klientów, zapoznają ich z ich ofertą oraz wręczają inne, mniejsze materiały promocyjne np. ulotki i foldery.

Na co zwrócić uwagę, aby wybrać skuteczny i trwały namiot reklamowy?

Namioty reklamowe, aby mogły dobrze i długo służyć firmie, muszą być wykonane z jakościowych materiałów, odpornych na działanie czynników atmosferycznych. Mimo tego, że takie nośniki reklamowe nie są użytkowane wyłącznie na zewnątrz (nie brakuje bowiem firm, które korzystają z nich także w środku pomieszczeń, np. w supermarketach, domach kultury i innych obiektach), to jednak warto zainwestować w uniwersalne rozwiązanie, które będzie nadawało się do rozstawienia zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz pomieszczeń. Świetnym wyborem będą namioty wykonane na bazie tkanin poliestrowych i PCV, które są szybkoschnące, wytrzymałe, odporne na powstawanie zagnieceń i działanie promieniowania UV.

Bardzo istotną kwestię stanowi także jakość oraz technika wykonania nadruków promocyjnych. To od ich trwałości zależy bowiem, jak długo namiot spełni swoją kluczową rolę, to znaczy będzie w skuteczny i atrakcyjny wizualnie sposób promować działalność firmy. Nowoczesne namioty reklamowe stawiają na nadruki w ekologicznym druku sublimacyjnym lub lateksowym. Są to metody, które pozwalają na uzyskanie wielokolorowych, odpornych na blaknięcie nadruków, które wytrzymają znacznie dłużej niż nadruki wykonane w innych technologiach.

Artykuł partnera serwisu

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie