Kolejna globalna marka zdecydowała się na redesign swojej identyfikacji wizualnej. Tym razem mowa o LG, koreańskim producencie elektroniki, sprzętu RTV i AGD. Marka po 9 latach zmienia doskonale znane logo, chcąc również zmodyfikować swoją komunikację z klientami, bardziej skupiając się na ludziach młodych i pokoleniu Z.
Logo zmienione, slogan zostaje
LG nadal będzie promować się sloganem „Life’s Good”, który odzwierciedla wartości marki, chcącej ułatwiać życie swoim klientom i sprawiać, że ich codzienne chwile spędzane ze sprzętem LG będą wywoływać pozytywne skojarzenia.
Zmieniło się natomiast logo, które jest znacznie nowocześniejsze, minimalistyczne, a przy tym ekspansywne za sprawą czerwonego tła. Dodało ono dynamizmu marce, która najwyraźniej traciła uznanie w oczach młodszej generacji konsumentów.
Porównanie starego i nowego logo LG poniżej: