Bugatti to znana na całym świecie marka motoryzacyjna, która jest jednoznacznie kojarzona z super samochodami. Przez lata motywem przewodnim brandingu Bugatti było podkreślanie niezwykłych osiągów oferowanych aut. Tym bardziej szokuje informacja o całkowitej zmianie tej filozofii. W ramach przeprowadzonego właśnie rebrandingu Bugatti będzie pozycjonowane inaczej.
Poszerzenie grupy docelowej
Samochody marki Bugatti kojarzą się z propozycją elitarną – i tak ma pozostać. Rebranding przewiduje natomiast, że marka nie będzie już kierować swoich produktów wyłącznie do młodych, bogatych ludzi, którym zależy na super osiągach.
Grupa docelowa marki została poszerzona o wszystkich, którzy mają pieniądze i chcą je wydać na luksusowy samochód oraz inne przymioty sukcesu finansowego – póki co nie wiemy, które segmenty rynku poza motoryzacją spróbuje zagospodarować Bugatti.
Tym samym marka ma zacząć rywalizować o klienta premium, który do tej pory wybierał inne samochody z uwagi na prestiż, historię i komfort jazdy.
W ramach rebrandingu agencja odpowiedzialna za obsługę marki przygotowała zupełnie nowe logo (typograficzne, składające się z inicjałów założyciela marki) oraz nowy kolor marki.
Co ciekawe (i nietypowe) na samochodach Bugatti wciąż będzie wykorzystywany dotychczasowy emblemat.