Rebranding marki Bugatti – nie tylko na poziomie estetycznym

Antoni Kwapisz
08.09.2022

Bugatti to znana na całym świecie marka motoryzacyjna, która jest jednoznacznie kojarzona z super samochodami. Przez lata motywem przewodnim brandingu Bugatti było podkreślanie niezwykłych osiągów oferowanych aut. Tym bardziej szokuje informacja o całkowitej zmianie tej filozofii. W ramach przeprowadzonego właśnie rebrandingu Bugatti będzie pozycjonowane inaczej.

Poszerzenie grupy docelowej

Samochody marki Bugatti kojarzą się z propozycją elitarną – i tak ma pozostać. Rebranding przewiduje natomiast, że marka nie będzie już kierować swoich produktów wyłącznie do młodych, bogatych ludzi, którym zależy na super osiągach.

Grupa docelowa marki została poszerzona o wszystkich, którzy mają pieniądze i chcą je wydać na luksusowy samochód oraz inne przymioty sukcesu finansowego – póki co nie wiemy, które segmenty rynku poza motoryzacją spróbuje zagospodarować Bugatti.

Tym samym marka ma zacząć rywalizować o klienta premium, który do tej pory wybierał inne samochody z uwagi na prestiż, historię i komfort jazdy.

W ramach rebrandingu agencja odpowiedzialna za obsługę marki przygotowała zupełnie nowe logo (typograficzne, składające się z inicjałów założyciela marki) oraz nowy kolor marki.

Co ciekawe (i nietypowe) na samochodach Bugatti wciąż będzie wykorzystywany dotychczasowy emblemat.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie

Na naszej stronie korzystamy z plików cookies w celu spersonalizowania reklam, więcej informacji.