Powerbanki – poznaj najważniejsze zalety tych gadżetów reklamowych

Andrzej Winnicki
14.07.2021

W ostatnich latach powerbanki dołączyły do grupy najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Nie jest to ani trochę zaskakujące, gdy weźmiemy pod uwagę ich oczywiste zalety. Klienci chętnie je przyjmują, co zawsze ma pozytywny wpływ na skuteczność kampanii marketingowej. Jeśli wciąż wahasz się, czy warto zainwestować w powerbanki reklamowe, to po przeczytaniu naszego poradnika pozbędziesz się wszelkich wątpliwości.

Wyglądają na droższe, niż są w rzeczywistości

Pozory mogą mylić – to powiedzenie idealnie pasuje właśnie do powerbanków. Większość osób sądzi, że jest to dość kosztowny sprzęt, tymczasem zamawiając nośniki energii hurtowo z myślą o kampanii promocyjnej marki można zmieścić się w cenie do 10 złotych za sztukę. Tym samym firmy dysponujące mniejszym budżetem mogą nieco nagiąć rzeczywistość i spowodować, że klienci docenią wręczenie im tak „cennych” upominków.

Są super praktyczne

Wszyscy korzystamy z urządzeń elektronicznych, które mają to do siebie, że jak na złość rozładowują się właśnie wtedy, gdy nie możemy skorzystać z tradycyjnej ładowarki. Na takie sytuacje warto mieć przy sobie powerbank. To obecnie jeden z najbardziej przydatnych gadżetów reklamowych, a jak wiadomo praktyczność upominków ma duży wpływ na ich skuteczność marketingową.

Efektownie się prezentują

Powerbank sam w sobie jest bardzo estetycznym prezentem, dlatego jest mało prawdopodobne, aby obdarowany nim klient zdecydował się wyrzucić taki gadżet do śmieci. Im dłużej będzie z niego korzystać i im większej liczbie osób go pokaże, tym skuteczniejsza będzie kampania, do której zaangażowaliśmy właśnie powerbanki.

Zajmują mało miejsca

To ważna zaleta w sytuacji, gdy planujemy rozdawać powerbanki przez wiele miesięcy. Wówczas nie będzie problemu z ich przechowywaniem w firmowym magazynie. Kompaktowa budowa gadżetu sprawia również, że jest to bardzo dobry element wyposażenia przedstawiciela handlowego spotykającego się z klientami – może on wręczać upominki podczas prezentacji i tym samym zwiększyć atrakcyjność oferty. 

Przydają się klientom z prawie wszystkich grup wiekowych

Pewnym wyjątkiem mogą być tylko seniorzy, którzy w ograniczonym stopniu korzystają z elektroniki użytkowej. Natomiast ludzie młodzi i w średnim wieku z pewnością będą regularnie korzystać z gadżetu, tym samym przedłużając swój kontakt z promowaną za jego pośrednictwem marką.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie