Strona internetowa dla serwisu wulkanizacji. Elementy, które wyróżnią biznes w konkurencyjnej branży!

Andrzej Winnicki
09.09.2019

Serwis wulkanizacji to typowy biznes sezonowy. Warsztaty mają mnóstwo pracy w okresie zmiany ogumienia z letniego na zimowe i odwrotnie. Przez pozostałą część roku trudniej jest im pozyskiwać klientów, na co duży wpływ na ogromna konkurencja panująca w tej branży. Właściciel serwisu wulkanizacyjnego, który chce osiągnąć realną przewagę nad konkurencją, przede wszystkim powinien zainwestować w profesjonalną stronę internetową. Podpowiadamy, jakie elementy wyróżnią markę przedsiębiorstwa na tle innych zakładów wulkanizacyjnych działających w mieście.

Obszerny dział z poradami

Zapytasz: a po co moim klientom porady dotyczące wulkanizacji? Być może się zdziwisz, ale naprawdę nie wszyscy wiedzą, kiedy warto zmienić opony, jak ocenić stopień zużycia ogumienia czy jak prawidłowo przechowywać gumy w przydomowym garażu. Takie poradniki są nie tylko pomocne, ale także stanowią świetny sposób na podkreślenie fachowości serwisu. Poza tym wartościowe artykuły poradnikowe bardzo wspierają SEO witryny.

Możliwość umówienia wizyty online

Trudno zrozumieć, dlaczego tak wiele serwisów wulkanizacyjnych nie umożliwia swoim klientom opcji umówienia wizyty przez Internet. Wykorzystaj zaniedbania konkurencji i zdobądź na tym polu wyraźną przewagę. Szybko się przekonasz, jak dużo osób korzysta z takiej możliwości, która jest przede wszystkim bardzo wygodna i szybka. Korzyści odniesiesz również Ty: znacznie spadnie liczba telefonów, które przecież negatywnie odbijają się na efektywności pracy zakładu.

Kalkulator ceny usługi

Fajne, przydatne i wcale nie tak trudne do wdrożenia narzędzie. Pamiętaj, że współcześni konsumenci oczekują błyskawicznej informacji. Odwiedzając Twoją firmową stronę www chcą więc dowiedzieć się, ile właściwie będzie ich kosztować wykonanie konkretnej usługi.

Daruj więc sobie hasła w stylu: „Zadzwoń i zapytaj o cenę”, bo to tylko odstrasza klientów (m.in. sugeruje, że może być drogo). Prosty kalkulator umożliwi użytkownikom samodzielne ustalenie ceny, a dodatkowo zwiększy atrakcyjność samej witryny. No i Twoja konkurencja czegoś takiego nie ma!

Opinie klientów

Są niezbędne! To one budują zaufanie do serwisu wulkanizacyjnego. Musisz wiedzieć, że naprawdę systematycznie spada liczba konsumentów, dla których jedynym wyznacznikiem atrakcyjności oferty jest niska cena. Rośnie natomiast udział tych, którzy zwracają uwagę na kompetencje usługodawcy.

Dobre opinie zamieszczone na stronie, np. w formie tzw. testymoniali, mogą przekonać do skorzystania z Twojej oferty osoby stawiające na jakość i chcące mieć pewność, że usługa zostanie wykonana fachowo, terminowo i schludnie – a niekoniecznie najtaniej.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie