Stara biznesowa zasada głosi, że kryzys jest najlepszym czasem na inwestowanie. Problem w tym, że nie bardzo wiadomo, kiedy ten chaos się skończy, co rodzi niepewność i zniechęca przedsiębiorców do wydawania pieniędzy. Jeśli jesteś ostrożny i nie chcesz teraz rozpoczynać zaawansowanej kampanii marketingowej, to przygotowaliśmy dla Ciebie zestaw niedrogich, a również bardzo przydatnych narzędzi, w które warto inwestować w kryzysowych czasach. Na liście nie ma SEO, bo to oczywistość. Sprawdź inne propozycje.
Specyfiką content marketingu jest to, że efekty z wdrożenia tej strategii można zauważyć dopiero po kilku miesiącach. Nie jest to zatem odpowiednie narzędzie dla firm, które chcą zwiększyć sprzedaż tu i teraz. Jeśli jednak myślisz o swoim biznesie długofalowo, to powinieneś przygotować go na czasy po kryzysie, kiedy konsumenci znów ruszą na zakupy i będą wybierać te marki, które budzą ich zaufanie i są dla nich atrakcyjne. Temu właśnie służy content marketing. Sam środek kryzysu jest idealnym momentem, aby zacząć prowadzić blog firmowy, mocniej zaangażować się w social media czy umieścić w sieci serię wartościowych artykułów sponsorowanych.
Założymy się, że trochę Ci się o niej zapomniało. W czasach hossy nie miałeś za bardzo czasu na to, aby przeanalizować wygląd, zawartość i funkcjonalność firmowej strony internetowej. Jeśli została przygotowana kilka lat temu, to uwierz, że czas najwyższy ją solidnie odświeżyć. Strona internetowa jest podstawowym narzędziem komunikacji z klientami online, dlatego musi być po prostu świetna. Zainwestuj w nią właśnie teraz, bo agencje marketingowe mają więcej czasu i mogą poświęcić całą uwagę Twojemu projektowi.
Jest to bardzo tanie, a w praktyce darmowe narzędzie marketingu online, które perfekcyjnie sprawdzi się w dobie kryzysu i także już w tych lepszych czasach. Wizytówkę w usłudze Google Moja Firma możesz założyć za darmo, a jeśli chcesz, aby wyglądała świetnie i wyróżniała się na tle konkurencji, to skorzystaj z pomocy profesjonalnej agencji – koszt będzie naprawdę niski.
Wizytówka nie tylko zwiększa widoczność Twojego biznesu w wyszukiwarce, ale także buduje zaufanie do firmy. Możesz dzięki niej pozyskiwać opinie klientów, które – jeśli oczywiście są pozytywne – będą stanowić dla nowych konsumentów ważny argument za wybraniem Twojej oferty. Za utrzymanie wizytówki nic nie płacisz, więc będzie ona pracować na Twoją korzyść także już po kryzysie.