Impreza firmowa w hotelu: dlaczego to dobry wybór?

Mariusz Siwko
02.09.2020

Hotele już od dawna stanowią podstawowy wybór organizatorów eventów. Impreza w hotelu jest dużo łatwiejsza do przeprowadzenia, ponieważ mamy dostęp do całej niezbędnej infrastruktury. Z drugiej jednak strony wielu przedsiębiorców obawia się, że organizując imprezę firmową w hotelu przekroczą budżet, nie osiągając przy tym wcale jakichś ponadprzeciętnych korzyści. W rzeczywistości dobry hotel daje nam szerokie pole do popisu w zakresie nie tylko zapewnienia uczestnikom komfortowych warunków, ale także ograniczenia kosztów imprezy i wzmocnienia wizerunku organizatora. Sprawdź, jakie argumenty przemawiają za zorganizowaniem imprezy firmowej w hotelu.

Wszystko na miejscu

Hotel przede wszystkim zapewnia organizatorowi eventu dużą wygodę, ponieważ tego typu obiekty dysponują wszystkim tym, co jest potrzebne na etapie przygotowania imprezy. Chodzi przede wszystkim o energię elektryczną, szybki Internet, oczywiście sale konferencyjne i bankietowe, nierzadko nagłośnienie, scenę etc. Dodatkowo hotel może być podwykonawcą wszystkich usług eventowych – zapewnić catering, obsługę techniczną czy kelnerską. To daje bardzo duży komfort i poczucie bezpieczeństwa.

Możliwość negocjowania cen

Wspomnieliśmy o tym, że część przedsiębiorców nie bierze nawet pod uwagę pomysłu zorganizowania eventu w hotelu z uwagi na potencjalnie wysokie koszty. Tymczasem taki scenariusz wcale nie musi się sprawdzić. Hotele chętnie przystępują do negocjowania ceny, jeśli klient korzysta z usługi kompleksowej, czyli wynajmuje pokoje, ale też salę konferencyjną oraz zamawia catering.

Wysoki komfort zaproszonych gości

Organizując jakikolwiek event w pierwszej kolejności musimy myśleć właśnie o gościach i skupiać się na ich potrzebach. W końcu to od ich doświadczeń będzie zależeć to, czy marka organizatora zyska na przeprowadzeniu wydarzenia. Hotele, zwłaszcza biznesowe, posiadające zaplecze SPA, pod tym względem wypadają znakomicie, oferują gościom dostęp do rozrywek i relaksu. Dzięki temu event może mieć wielowymiarowy charakter, w części stanowiąc szkolenie czy konferencję, a „po godzinach” imprezę integracyjną.

Korzystna lokalizacja

Oczywiście dotyczy to wyłącznie hoteli, które rzeczywiście znajdują się w dobrej lokalizacji. Ma to duże znaczenie z perspektywy gości dojeżdżających, którzy chcą móc szybko dostać się na miejsce, najlepiej własnym samochodem, mieć zapewniony bezpieczny parking i nie musieć błądzić po centrum miasta czy tym bardziej jakiejś głuszy.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie