Gotowe gadżety reklamowe: poznaj ich najważniejsze zalety

Piotr Kowalczyk
18.01.2021

Na polskim rynku nie brakuje producentów oraz dystrybutorów gotowych gadżetów reklamowych. Wybór takich produktów jest ogromny, dzięki czemu praktycznie każda firma może znaleźć odpowiednie gadżety dla siebie – takie, które dobrze pasują do jej wizerunku, charakteru kampanii marketingowej oraz oczywiście zebranego budżetu. Gotowe gadżety reklamowe mają kilka istotnych zalet, które w praktyce decydują o ich popularności wśród przedsiębiorców. Te najważniejsze opisujemy w naszym poradniku.

Są dostępne od ręki

A uwierz, że to naprawdę duża zaleta. Większość przedsiębiorców niestety wpada na pomysł zorganizowania kampanii z wykorzystaniem gadżetów reklamowych dopiero na ostatnią chwilę – i wtedy jest problem. Można go rozwiązać decydując się na zakup gotowych gadżetów z regularnej oferty producenta czy dystrybutora. Dzięki temu nie ma ryzyka, że produkcja się przeciągnie, a okres oczekiwania na dostawę wydłuży jedynie czas potrzebny na oznakowanie zamówionych gadżetów, na przykład poprzez grawerowanie laserowe.

Atrakcyjna cena

Gotowe gadżety reklamowe mają to do siebie, że są produkowane masowo, zgodnie z matrycą. Oczywiście trudno liczyć na to, że uda się znaleźć całkowicie unikalne gadżety, natomiast rekompensatą za wtórność jest bardzo dobra cena. Decydując się na zamówienie np. długopisów reklamowych z katalogu producenta można liczyć na dużo atrakcyjniejszą ofertę niż wtedy, gdy zlecamy produkcję według indywidualnie opracowanego projektu. To ważna zaleta z punktu widzenia przedsiębiorców dysponujących ograniczonym budżetem marketingowym.

Szeroki wybór gotowych gadżetów

Wbrew pozorom da się znaleźć kreatywne gadżety reklamowe dostępne „od ręki”. Producenci co roku wprowadzają do swojej oferty nowe modele, dlatego katalogi czołowych firm nierzadko liczą po kilkaset stron. Jest mało prawdopodobne, że wybierzesz taki sam gadżet, jak Twoja konkurencja.

Pamiętaj natomiast, aby w pierwszej kolejności zawsze zwrócić uwagę na to, czy dany gadżet reklamowy pasuje pod względem estetycznym do Twojej marki, czyli czy nawiązuje do niej swoim wyglądem i dobrze koresponduje z jej wizerunkiem.

Pomimo tych zalet gotowych gadżetów reklamowych coraz więcej przedsiębiorców decyduje się zainwestować w gadżety na indywidualne zamówienie. Jakie argumenty za tym przemawiają? Sprawdź w osobnym poradniku na naszym portalu.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie