Najlepsze gadżety reklamowe na targi: wykorzystaj te pomysły

Andrzej Winnicki
15.02.2021

Udział w targach branżowych jest świetną okazją do tego, aby zaprezentować ofertę firmy szerokiemu gronu potencjalnych klientów. Podczas targów można również nawiązać cenne kontakty biznesowe oraz wzmocnić wizerunek marki przedsiębiorstwa poprzez pokazanie jego profesjonalizmu. Aby jednak efekt promocyjny nie przeminął wraz z zakończeniem imprezy, to zawsze warto zadbać o to, aby klienci odwiedzający stoisko firmy mogli utrzymać z nią kontakt w przyszłości. Świetnie nadają się do tego gadżety reklamowe. Jakie gadżety wybrać na targi? Zebraliśmy dla Ciebie najlepsze propozycje.

Długopisy reklamowe

Nieśmiertelne gadżety, które nadal doskonale sprawdzają się podczas targów. Długopis reklamowy stanowi atrakcyjny nośnik elementów identyfikujących markę, a także daje nam szerokie pole do popisu w zakresie umieszczenia na nim informacji na temat firmy (np. numeru kontaktowego, adresu www). Długopisy są o tyle dobrym wyborem na targi, że można je łatwo rozdawać klientom – czy to na stoisku firmowym, czy za pośrednictwem hostess, czy po prostu przypinając do teczki z ofertą.

Pendrive

Wbrew obiegowej opinii jest to tani gadżet reklamowy, który bez problemu można rozdawać masowo podczas targów. Koszt jednostkowy nośnika USB przy zamówieniu kilkuset sztuk będzie na tyle niski, że naprawdę nie warto rezygnować z tego pomysłu. Zwłaszcza, że pendrive należy do grupy najchętniej przyjmowanych i najbardziej pożądanych gadżetów reklamowych.

Powerbank

Tutaj trzeba będzie sięgnąć nieco głębiej do kieszeni, ale jeśli w dużym przybliżeniu możesz określić, ile osób odwiedzi Twoje stoisko targowe, to warto wziąć ten gadżet pod uwagę. Powerbank jest bardzo praktycznym upominkiem, a do tego wyglądającym efektownie i kojarzonym z czymś wartościowym. Trudno oczekiwać, że obdarowany klient szybko go wyrzuci czy umieści na dnie szuflady – bardziej prawdopodobne jest, że będzie z niego regularnie korzystać.

Smycze reklamowe

Fajnie sprawdzają się podczas targów, ponieważ można do nich przyczepić np. identyfikatory pracowników firmy odpowiadających za obsługę stoiska, tym samym zwiększając atrakcyjność gadżetu w oczach klientów. Smycze reklamowe, choć dziś już rzadziej używane, nadal są chętnie przyjmowanymi upominkami, które świetnie wypełniają funkcję nośnika elementów identyfikacji wizualnej marki.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie