Aby zaistnieć w branży e-commerce należy znaleźć sposób na wybicie się i przykucie uwagi potencjalnych klientów. Nie tylko pomysł biznesu, ale również wygląd sklepu ma kolosalny wpływ na to czy sukces zostanie osiągnięty. Dlatego tak ważny jest wybór odpowiedniej platformy, na której zbudowany zostanie sklep internetowy. Istnieje kilka platform, na bazie których stworzyć można profesjonalny sklep w sieci. Dużą popularnością cieszy się platforma prestashop. Podpowiadamy, dlaczego warto wybrać prestashop.
Twórcy prestashop chcieli sprawić, aby ich platforma była dostępna dla każdego przedsiębiorcy, bez względu na posiadaną wiedzę i umiejętności w branży e-commerce. Dlatego też powstało oprogramowanie, którego instalacja jest bardzo prosta. Dodatkowo podczas procesu instalacyjnego, dostępne są podpowiedzi, dzięki którym krok po kroku, samodzielnie, możemy stworzyć sklep internetowy. Prosty interfejs sprawia, że poruszanie się po prestashop jest bardzo intuicyjne. Ani przedsiębiorca, ani potencjalni klienci nie będą mieli problemu związanego z korzystaniem ze sklepu.
Na platformie prestashop, dostępnych jest wiele szablonów sklepów. Wybrać więc można taki, który będzie odpowiedni dla kategorii sprzedawanego asortymentu. Dodatkowo istnieje możliwość stworzenia indywidualnego szablonu, zgodnego z preferencjami przedsiębiorcy. Taką możliwość daje firma x13.pl – prestashop , która zaprojektowała już kilkadziesiąt szablonów sklepów internetowych dla swoich klientów. Wizerunek sklepu jest bardzo ważny, ponieważ dzięki odpowiednio dobranej stronie wizualnej, zwiększyć można popyt i sprzedaż.
Bardzo dużym udogodnieniem dla przedsiębiorców jest możliwość dokupienia modułów i integracji do sklepu prestashop. Dostępne są takie narzędzia jak optymalizacja SEO, integracja sklepu z Allegro, integracja z hurtownią, narzędzia marketingowe – bony rabatowe, newsletter i wiele innych. Dzięki takim dodatkom istnieje możliwość stworzenia profesjonalnego i dobrze prosperującego sklepu internetowego. Prestashop jest idealną platformą dla osób rozpoczynających przygodę w branży e-commerce.
Artykuł sponsorowany