Ekskluzywne gadżety reklamowe – kilka propozycji

Marek Szydełko
02.04.2021

Spośród wielu rodzajów gadżetów reklamowych szczególnie silne emocje wśród przedsiębiorców budzą te ekskluzywne. Są kosztowne, oferowane w małych wolumenach sprzedaży, świetnie się prezentują i mogą wyjątkowo skutecznie wzmocnić działania marketingowe firmy. Jakie ekskluzywne gadżety reklamowe warto wziąć pod uwagę? Mamy dla Ciebie kilka propozycji.

Kiedy i dlaczego warto inwestować w ekskluzywne gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe z wysokiej półki, jak się pewnie domyślasz, nie są przeznaczone dla każdego. Nie inwestuje się w nie po to, aby rozdawać je podczas kampanii marketingiowej bezpośredniego organizowanych w galeriach handlowych czy podczas masowych eventów. Dzięki temu nie trafiają one w przypadkowe ręce.

Takie gadżety są dedykowane ściśle wyselekcjonowanym klientom. Wręczamy je osobom decyzyjnym w firmach, z którymi bardzo chcemy nawiązać długofalową współpracę, na przykład przy okazji wstępnego spotkania biznesowego, podczas którego ma zostać zaprezentowana oferta handlowa.

Ekskluzywne gadżety reklamowe są również świetnymi upominkami dla stałych klientów, a już szczególnie tych, z którymi chcemy utrzymywać dobre relacje, ponieważ przynosi to obopólne korzyści. Takie upominki fajnie sprawdzają się przy okazji np. jubileuszu firmy czy jakichś wydarzeń okolicznościowych, jak chociażby święta.

5 pomysłów na ekskluzywne gadżety reklamowe

Pierwszą propozycją jest skórzany portfel. To wyjątkowo elegancki gadżet, który spodoba się każdemu klientowi. Pamiętaj, aby umieszczając na nim elementy identyfikujące markę przedsiębiorstwa zachować umiar i nie zepsuć estetyki gadżetu – logo można umieścić np. wewnątrz portfela czy w jednej z przegródek na banknoty.

Kolejny pomysł to stalowe pióro wieczne. Klasyk, który wciąż się broni. Co prawda mało kto używa jeszcze pióra wiecznego na co dzień, ale z uwagi na świetną estetykę upominku istnieje duża szansa, że obdarowany klient ozdobi nim swoje biuro.

Walizka kabinowa – to nietypowy, a naprawdę wart rozważenia pomysł na ekskluzywny gadżet reklamowy. Na pewno zaskoczysz tym swoich klientów, ale przy okazji im pomożesz, ponieważ takie walizki są bardzo przydatne i korzysta z nich praktycznie każda osoba podróżująca po Polsce czy tym bardziej po świecie.

A może szachy? Ta dyscyplina sportu przeżywa renesans popularności, a sama szachownica z figurami kojarzy się z wyjątkowo eleganckim elementem wyposażenia wnętrza, w tym biurowego. Taki prezent z całą pewnością wywoła szeroki uśmiech na twarzy obdarowanego klienta.

Na koniec elegancka stacja pogody, którą klient może postawić na biurku w siedzibie firmy. Jasne, że wszyscy możemy dziś korzystać z aplikacji pogodowych w telefonie, ale taka stacja, wykonana z drewna i stali, jest elementem ozdobnym, dodającym wnętrzu elegancji, a wręcz sznytu.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.