Spośród wielu rodzajów gadżetów reklamowych szczególnie silne emocje wśród przedsiębiorców budzą te ekskluzywne. Są kosztowne, oferowane w małych wolumenach sprzedaży, świetnie się prezentują i mogą wyjątkowo skutecznie wzmocnić działania marketingowe firmy. Jakie ekskluzywne gadżety reklamowe warto wziąć pod uwagę? Mamy dla Ciebie kilka propozycji.
Gadżety reklamowe z wysokiej półki, jak się pewnie domyślasz, nie są przeznaczone dla każdego. Nie inwestuje się w nie po to, aby rozdawać je podczas kampanii marketingiowej bezpośredniego organizowanych w galeriach handlowych czy podczas masowych eventów. Dzięki temu nie trafiają one w przypadkowe ręce.
Takie gadżety są dedykowane ściśle wyselekcjonowanym klientom. Wręczamy je osobom decyzyjnym w firmach, z którymi bardzo chcemy nawiązać długofalową współpracę, na przykład przy okazji wstępnego spotkania biznesowego, podczas którego ma zostać zaprezentowana oferta handlowa.
Ekskluzywne gadżety reklamowe są również świetnymi upominkami dla stałych klientów, a już szczególnie tych, z którymi chcemy utrzymywać dobre relacje, ponieważ przynosi to obopólne korzyści. Takie upominki fajnie sprawdzają się przy okazji np. jubileuszu firmy czy jakichś wydarzeń okolicznościowych, jak chociażby święta.
Pierwszą propozycją jest skórzany portfel. To wyjątkowo elegancki gadżet, który spodoba się każdemu klientowi. Pamiętaj, aby umieszczając na nim elementy identyfikujące markę przedsiębiorstwa zachować umiar i nie zepsuć estetyki gadżetu – logo można umieścić np. wewnątrz portfela czy w jednej z przegródek na banknoty.
Kolejny pomysł to stalowe pióro wieczne. Klasyk, który wciąż się broni. Co prawda mało kto używa jeszcze pióra wiecznego na co dzień, ale z uwagi na świetną estetykę upominku istnieje duża szansa, że obdarowany klient ozdobi nim swoje biuro.
Walizka kabinowa – to nietypowy, a naprawdę wart rozważenia pomysł na ekskluzywny gadżet reklamowy. Na pewno zaskoczysz tym swoich klientów, ale przy okazji im pomożesz, ponieważ takie walizki są bardzo przydatne i korzysta z nich praktycznie każda osoba podróżująca po Polsce czy tym bardziej po świecie.
A może szachy? Ta dyscyplina sportu przeżywa renesans popularności, a sama szachownica z figurami kojarzy się z wyjątkowo eleganckim elementem wyposażenia wnętrza, w tym biurowego. Taki prezent z całą pewnością wywoła szeroki uśmiech na twarzy obdarowanego klienta.
Na koniec elegancka stacja pogody, którą klient może postawić na biurku w siedzibie firmy. Jasne, że wszyscy możemy dziś korzystać z aplikacji pogodowych w telefonie, ale taka stacja, wykonana z drewna i stali, jest elementem ozdobnym, dodającym wnętrzu elegancji, a wręcz sznytu.