Przedstawiciel handlowy jest jednym z najważniejszych pracowników firmy. To od jego zdolności sprzedażowych zależą wyniki finansowe przedsiębiorstwa. To również on ma kluczowy wpływ na postrzeganie marki firmy przez klientów i kontrahentów, z którymi na co dzień współpracuje. Czy wiesz, że powinieneś wyposażyć swojego handlowca w zestaw firmowych gadżetów reklamowych? Dzięki temu będzie mógł je rozdawać podczas spotkań i tym samym „na dzień dobry” zyskać sympatię potencjalnego klienta. Na jakie gadżety warto tutaj postawić? Wykorzystaj nasze propozycje.
Choć mogą Ci się wydawać zbyt sztampowe, by nie napisać „oklepane”, to jednak nadal zaliczamy je do grupy najskuteczniejszych gadżetów reklamowych. Długopisy świetnie sprawdzają się też w pracy handlowca, który może je łatwo przenosić w aktówce czy choćby w kieszeni marynarki i rozdawać wszystkim napotkanym klientom. Takie długopisy zawsze robią bardzo dobre wrażenie, ale liczy się tutaj nie tylko funkcja wizerunkowa. Równie ważny jest ich walor informacyjny – w końcu na długopisach można podać wszystkie ważne dane kontaktowe.
Drobny, poręczny, niedrogi, a zawsze robiący świetne wrażenie na obdarowanych osobach. Nośniki USB nie są dziś tak często używane, jak jeszcze kilka lat temu, natomiast idealnie sprawdzają się w funkcji gadżetów wizerunkowych. Każdy klient chętnie przyjmie taki podarunek, co ułatwi handlowcowi nawiązanie dobrej relacji i zaprezentowanie oferty pracodawcy. Nie bez znaczenia jest też to, że pendrive zajmuje bardzo mało miejsca, dlatego handlowiec nie będzie mieć problemu z przenoszeniem tych gadżetów.
Klasyka gatunku, która wciąż mocno się trzyma. Notatniki firmowe są bardzo pożądanymi gadżetami reklamowymi, głównie z uwagi na ich praktyczność. Taki notatnik przyda się w każdym domu czy w firmie, można w nim szybko coś zapisać czy zanotować ważne sprawy do załatwienia. Notatniki firmowe warto od razu uzupełnić o długopisy – stworzony zestaw będzie szczególnie atrakcyjny dla klientów, z którymi spotyka się przedstawiciel handlowy.
Na te gadżety koniecznie trzeba postawić pod koniec roku, kiedy to najchętniej przyjmujemy kalendarze książkowe na następne 12 miesięcy. Jest to praktyczny, elegancki i pożądany gadżet, dlatego dobrze będzie zaopatrzyć w go handlowców mających bezpośredni kontakt z klientami. Radzimy zacząć rozdawać kalendarze już pod koniec listopada, aby uprzedzić konkurencję.