Gadżety reklamowe na konferencję prasową – na co są łasi dziennikarze?

Piotr Kowalczyk
02.06.2021

Zorganizowanie konferencji prasowej jest bardzo dobrym pomysłem na szybkie zwiększenie zainteresowania firmą. Korzystamy tutaj z zasięgów lokalnych czy ogólnopolskich mediów, zyskując praktycznie darmową reklamę. Warunek jest jeden: najpierw trzeba ściągnąć dziennikarzy na konferencję i zrobić na nich dobre wrażenie. Pomocne będą tutaj atrakcyjne gadżety reklamowe. Które z nich mogą spodobać się dziennikarzom? Łap nasze propozycje.

Notatniki

Prosty, tani gadżet reklamowy, który przyda się każdemu dziennikarzowi, zwłaszcza prasowemu. Notatniki są mile widzianym dodatkiem do konferencji prasowej. Możesz tutaj liczyć na to, że obdarowani dziennikarze będą z nich korzystać przez dłuższy czas, nawet wiele miesięcy po wizycie na konferencji.

Kalendarze książkowe

Jeśli chcesz mieć pewność, że dziennikarze już na dzień dobry będą pozytywnie nastawieni do Twojej firmy, to koniecznie pomyśl o podarowaniu im kalendarzy książkowych. Prezentują się one elegancko, są super praktyczne i będą wykorzystywane przez okrągły rok.

Drobna elektronika

Co jak co, ale akurat drobna elektronika zawsze jest strzałem w dziesiątkę, gdy chcemy zaskarbić sobie przychylność lokalnych mediów. Do torby z materiałami konferencyjnymi włóż np. pendrive, elektroniczny przybornik na biurko, powerbank czy inny drobiazg, a przekonasz się, że dziennikarze wyjdą z konferencji zadowoleni – to może mieć wpływ na treść ich tekstów czy materiałów mówionych.

Smycze

Smycze reklamowe są nieco zapomnianym, ale wciąż fajnym gadżetem reklamowym, szczególnie dobrze nadającym się w formie upominku dla dziennikarzy zaproszonych na konferencję prasową. Przedstawiciele mediów chętnie z nich korzystają, chociażby do noszenia legitymacji czy kart dostępowych.

Odzież reklamowa

To także bardzo dobry pomysł na upominek dla dziennikarzy zaproszonych na firmową konferencję prasową. Odzież reklamowa jest praktyczna, przedstawia konkretną wartość, dlatego pomyśl o zainwestowaniu w takie gadżety – na przykład koszulki, bluzy, bezrękawniki czy czapeczki. Całość spakuj w ekologiczną torbę na zakupy wraz z materiałami konferencyjnymi.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie