Rozdawanie gadżetów reklamowych klientom indywidualnym wciąż jest bardzo popularną formą promocji marki. W ten sposób możemy dość łatwo zwiększyć jej rozpoznawalność i pozyskać nowych klientów – na przykład podczas targów, imprezy plenerowej czy akcji specjalnej przeprowadzonej w galerii handlowej. W naszym poradniku wymieniamy kilka przykładów gadżetów reklamowych, które są szczególnie atrakcyjne dla klientów indywidualnych.
Prosty, tani i bardzo atrakcyjny gadżet dla klientów indywidualnych. Co prawda pendrive’y coraz mniej nam się przydają, ale to nadal ciekawa opcja dla firm, które przy ograniczonym budżecie reklamowym chcą zrobić świetne wrażenie na klientach.
Aż chce się napisać: stare, ale jare. Breloczki reklamowe nie mają w sobie nic odkrywczego, nadal w jakiś trudny do wyjaśnienia sposób budzą sympatię i są bardzo chętnie przyjmowane przez klientów. Taki breloczek nie musi mieć nawet zastosowania praktycznego (mało kto jeszcze korzysta z tego przy kluczach), ale za to fajnie wygląda i świetnie wpływa na rozpoznawalność promowanej marki w oczach obdarowanego klienta.
Czapeczki z daszkiem były, są i jeszcze pewnie długo będą zaliczane do kategorii najbardziej pożądanych gadżetów reklamowych. Klienci je uwielbiają za praktyczność oraz estetykę. Wielu z nich nie przeszkadza nawet fakt, iż na czapeczce zostało umieszczone logo promowanej marki.
Kolejny świetny pomysł na skuteczny gadżet reklamowy dedykowany klientom indywidualnym. Parasoli w domu czy w biurze nigdy za wiele, stąd są to wyjątkowo chętnie przyjmowane upominki. Trudno jest sobie nawet wyobrazić sytuację, w której ktokolwiek przechodzi obojętnie obok takiego gadżetu.
Praktyczne, przydatne na co dzień, a do tego jeszcze ekologiczne. Nieprzypadkowo coraz więcej firm inwestuje w torby na zakupy rozdawane klientom indywidualnym. Jest to gadżet z przekazem – marka może dzięki niemu podkreślić swoje zaangażowanie w ochronę środowiska naturalnego (eliminacja plastikowych torebek), co ma pozytywny wpływ na jej wizerunek. W dodatku logo marki będzie promowane w szerokiej grupie konsumenckiej podczas każdych zakupów robionych przez obdarowanego klienta.