Gadżety reklamowe ze skóry – kiedy warto?

Marek Szydełko
14.06.2021

Skórzane gadżety reklamowe nigdy nie cieszyły się tak dużym zainteresowanie, jak te z PVC, drewna czy metalu. Powodem jest oczywiście ich znacznie wyższa cena. Żadna firma, która planuje kampanię marketingową zbudowaną wokół masowego rozdawania drobnych upominków nie zainwestuje w gadżety ze skóry – to byłoby ekonomiczne szaleństwo. Kiedy zatem warto postawić na takie gadżety? Kilka typowych sytuacji omawiamy w naszym poradniku.

Gdy planujesz rozdać gadżety tylko wybranej grupie klientów

Rozdawanie gadżetów reklamowych kojarzy się nam z masowością, ale wcale nie musi tak być. Wiele firm skrupulatnie dobiera klientów, którzy zostaną obdarowani gadżetem. Najczęściej są to wieloletni, wierni klienci lub ci, z którymi dopiero chcemy nawiązać współpracę. W takiej sytuacji można sobie pozwolić na nieco większy wydatek i postawić na wysoką jakość upominku. Dobrym przykładem będzie tutaj właśnie galanteria skórzana: portfel, torba podróżna, neseser, kosmetyczka etc.

Gdy chcesz zrobić świetne wrażenie na kontrahencie

Skórzane gadżety reklamowe mają to do siebie, że zawsze są pozytywnie odbierane przez obdarowanych klientów. Nie ma chyba nikogo, kto przeszedłby obojętnie nad takim upominkiem. Jeśli więc chcesz mieć pewność, że klient nie przyjmie gadżetu w sposób mechaniczny i nie schowa go za chwilę na dnie szuflady, to galanteria skórzana zawsze będzie dobrym pomysłem.

Gdy gadżet ma być jednocześnie prezentem

Gadżety reklamowe nie muszą być rozdawane tylko podczas różnych imprez, akcji specjalnych czy spontanicznie podczas obsługiwania klienta. Mnóstwo firm traktuje je w formie cennego prezentu okolicznościowego – na przykład świątecznego, urodzinowego, związanego z jakimś sukcesem biznesowym etc. Jeśli chcesz dać prezent ważnemu klientowi i mieć pewność, że się z niego ucieszy, to postaw na skórzany gadżet reklamowy.

Gdy chcesz, aby klient często korzystał z gadżetu

Jednym z warunków skuteczności gadżetu reklamowego jest to, aby klient korzystał z niego na co dzień. Dlatego dużo lepiej sprawdzają się chociażby sztampowe długopisy niż jakieś wymyślne przedmioty, z którymi nie za bardzo wiadomo, co zrobić.

Jeśli chodzi o gadżety reklamowe ze skóry, to trudno im odmówić praktyczności. Obdarowany klient niemal na pewno będzie korzystać z eleganckiego portfela, torby sportowej, aktówki czy kosmetyczki, ponieważ są to przedmioty codziennego użytku.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie