Zamawiając gadżety reklamowe zawsze warto się dobrze zastanowić nad tym, czy i w jakich sytuacjach obdarowani klienci będą z nich korzystać. Ponieważ większość z nas spędza minimum 8 godzin w biurze, to dobrym pomysłem na pewno będzie zainwestowanie w takie gadżety, które przydają się podczas pracy przed komputerem. Jakie gadżety reklamowe do biura warto rozdawać klientom? Mamy dla Ciebie gotowe inspiracje.
Sprawdzony gadżet reklamowy, który zawsze robi dobre wrażenie na obdarowanej osobie. Przede wszystkim jest bardzo praktyczny, a to jeden z warunków skuteczności gadżetu. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że klient korzysta z upominku na co dzień i co jakiś czas zerka na logotyp Twojej marki.
Kolejna propozycja z gatunku tych prostych, może oczywistych, ale bardzo skutecznych. Podkładka pod myszkę jest niezastąpiona podczas pracy biurowej, a dzięki sporej powierzchni spokojnie można na niej umieścić elementy identyfikacji wizualnej marki czy stworzyć jakiś kreatywny projekt graficzny promujący daną markę.
Fajny i pomysłowy gadżet, którego zaletą jest przede wszystkim to, że obdarowany nim klient na pewno poświęci mu sporo uwagi. Wiatraczek na USB jest tani, a okazuje się być super przydatny na co dzień, szczególnie w biurze pozbawionym klimatyzacji.
Kolejna ciekawostka, którą warto wziąć pod uwagę, jeśli chcesz mocno zaskoczyć obdarowywanych klientów. Taki podgrzewacz działa na USB – wystarczy podłączyć go do komputera, aby zagwarantować sobie utrzymywanie ciepłoty napoju w kubku.
Jest nie tylko praktyczna, ale też bardzo efektowna. To na pewno będzie strzał w dziesiątkę, jeśli chcesz, aby obdarowany klient długo nie zapomniał o Twojej marce. Taka stacja może wskazywać nie tylko temperaturę, ale też ciśnienie, wilgotność powietrza czy siłę wiatru. Świetnie prezentuje się na biurku.
Na koniec prosta i tania propozycja, którą także warto wziąć pod uwagę. Kalendarz biurkowy jest funkcjonalny, zajmuje niewiele miejsca, kosztuje grosze, a przy tym jest pożądany przez klientów – szczególnie pod koniec roku.