Jednym z podstawowych problemów związanych z inwestowaniem w gadżety reklamowe jest to, że istnieje wysokie ryzyko niepowodzenia kampanii. Będzie tak, jeśli zaczniemy rozdawać klientom mało atrakcyjne dla nich upominki. Wówczas obdarowane osoby nie będą miały żadnych skrupułów przed wyrzuceniem takich przedmiotów do pierwszego napotkanego kosza. W naszym poradniku wymieniamy przykłady tanich gadżetów reklamowych, których z pewnością nie spotka taki los.
Nikt ich nie wyrzuca, choć większość z nas ma ich zdecydowanie za dużo. Kubki reklamowe trzymamy zarówno w biurze, jak i w domu. Lubimy je, ponieważ dzięki nim nie musimy inwestować pieniędzy w nowe naczynia. Niektóre kubki reklamowe są nawet na tyle estetyczne, że śmiało można w nich podać kawę czy herbatę gościom.
Niby jest już mało przydatny (w dobie narzędzi chmurowych), ale i tak chętnie je przyjmujemy oraz z nich korzystamy. Mało kto zdecyduje się wyrzucić pendrive reklamowy otrzymany od przedstawiciela jakiejś firmy. Tutaj w grę wchodzi również przeświadczenie, że taki upominek jest dość cenny, co akurat niekoniecznie musi być prawdą.
Kolejny gadżet reklamowy na naszej liście tych „niewyrzucalnych”. Torby na zakupy są super praktyczne, dzięki nim możemy nareszcie zrezygnować z kupowania foliówek i nie tylko zaoszczędzić, ale też przyczynić się do poprawy stanu środowiska naturalnego. Jeśli masz ograniczony budżet i chcesz mieć pewność, że klient nie wyrzuci Twojego gadżetu, to postaw właśnie na torby bawełniane czy lniane.
To taki rodzaj gadżetu reklamowego, który „żal jest wyrzucić”. Choć coraz rzadziej korzystamy z kalendarzy ściennych, to jednak sam upominek zawsze robi dobre wrażenie i wraca z nami do domu czy biura. Wiele osób przekazuje takie kalendarze znajomym czy współpracownikom, co w naturalny sposób zwiększa zasięg promowanej marki.
Trudno jest sobie wyobrazić, aby ktokolwiek wyrzucił efektowną parasolkę do śmieci zaraz po jej otrzymaniu. Parasol jest na tyle praktyczny, że po prostu trzeba go mieć w domu czy w biurze. To taki gadżet, który na pewno zostanie z Twoim klientem na długo.