Czy wiesz, że przy wyborze gadżetów reklamowych do kampanii promocyjnej marki powinieneś kierować się sezonowością? Chodzi o to, że konkretne rodzaje gadżetów świetnie sprawdzają się tylko w określonych porach roku. Wtedy są najchętniej przyjmowane przez klientów i – co najważniejsze – używane przez nich na co dzień. Sprawdź zatem, jakie gadżety reklamowe polecamy na różne pory roku.
Na wiosnę proponujemy gadżety reklamowe dla aktywnych. Po długiej zimie większość z nas ma ochotę spędzać więcej czasu na wolnym powietrzu i popracować nad kondycją oraz figurą, dlatego warto tutaj pomyśleć o rozdawaniu klientom takich gadżetów, jak:
Latem wiele firm całkowicie rezygnuje z promowania się przy pomocy gadżetów reklamowych, a to spory błąd. Fakt, że klienci wyjeżdżają na wakacje nie oznacza jeszcze, że nie mogą mieć kontaktu z marką przedsiębiorstwa. Wystarczy tylko rozdać im odpowiednie gadżety reklamowe, wśród których warto wyróżnić:
Jesienią firmy znów wracają do inwestowania w gadżety reklamowe, aby napędzić sprzedaż w newralgicznym okresie roku – czyli przed świętami. Jest to idealny czas na wręczanie klientom gadżetów reklamowych, które mają charakter cennego upominku. Można tutaj wymienić na przykład:
Zimą na pewno warto pomyśleć o komforcie i bezpieczeństwie klientów, zwłaszcza kierowców. To świetny moment, by ruszyć z kampanią marketingową, w ramach której będziesz rozdawać klientom takie gadżety, jak:
Nie zapominajmy również o uniwersalnych gadżetach reklamowych, które sprawdzają się praktycznie przez cały rok. Na tej liście można umieścić np. notesy, zestawy piśmiennicze, breloki, smycze, pendrive czy powerbanki.