Gadżety reklamowe dla klientów biznesowych – najlepsze propozycje

Mariusz Siwko
21.05.2021

Nie jest prawdą, że klienci biznesowi nie zwracają uwagi na gadżety reklamowe, ponieważ ważniejsza dla nich jest atrakcyjność samej oferty. W biznesie liczą się relacje, a te można nawiązywać i zacieśniać właśnie przy pomocy gadżetów. Trzeba tylko skrupulatnie dobrać je do oczekiwań klienta, jego pozycji zawodowej oraz charakteru promowanej marki. W naszym poradniku wymieniamy przykłady idealnych gadżetów reklamowych dla klienta biznesowego.

Zestaw piśmienniczy

To zawsze dobry pomysł na upominek dla klienta biznesowego. Zestaw piśmienniczy najczęściej składa się z długopisu i ołówka – oczywiście w metalowej obudowie. Możesz jednak zaszaleć i postawić na zestaw obejmujący pióro wieczne i pióro kulkowe. Pamiętaj, aby gustownie ozdobić gadżet np. poprzez grawerunek na obudowie z inicjałami obdarowanego klienta – taka personalizacja jest bardzo wskazana i zwiększa wartość upominku.

Elegancki kalendarz książkowy

Większość przedsiębiorców nadal korzysta z kalendarzy książkowych, które są po prostu super praktyczne, a do tego prezentują się elegancko. Twoi klienci biznesowi mogą wręcz oczekiwać, że pod koniec roku otrzymają takie upominki od zaprzyjaźnionych firm. Postaraj się, aby to właśnie Twoje kalendarze książkowe były później przez nich używane w ciągu kolejnych kilkunastu miesięcy.

Porcelanowy zestaw do biura

Zestawy do kawy czy herbaty nieprzypadkowo cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem wśród firm szukających gadżetów reklamowych dla klientów biznesowych. Jest to nie tylko efektowny, ale też super praktyczny upominek, który niemal na pewno będzie intensywnie używany przez obdarowanego nim klienta. Tym samym gwarantujemy sobie, że zachowa on bliski kontakt z marką, która będzie mu towarzyszyć w sytuacjach biznesowych (podejmowanie gości w biurze), ale też w prywatnych (przerwa na kawę, zabranie zestawu do domu).

Galanteria skórzana

To już propozycja dla tych przedsiębiorców, którzy mogą sobie pozwolić na większy wydatek lub z góry zakładają, że zainwestują w upominki dla wąskiej grupy klientów biznesowych – maksymalnie kilku osób. Elementy galanterii skórzanej prezentują się bardzo elegancko, wręcz ekskluzywnie, co świetnie pasuje do strategii kreowania wizerunki marki premium. Zaletą tego typu gadżetów jest też to, że obdarowani klienci z pewnością będą z nich korzystać na co dzień – jak w przypadku portfela, aktówki, torby na ramię, torby podróżnej etc.

Artykuł partnera serwisu

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie