Z pewnością wiesz, że gadżety reklamowe mogą przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności Twojej marki. Dlatego chcesz w nie zainwestować i zacząć rozdawać klientom czy to podczas różnego rodzaju akcji specjalnych, eventów, czy w formie gratisu do zamówienia. Najpierw jednak musisz te gadżety fizycznie posiadać. W Polsce nie brakuje producentów i dostawców gadżetów reklamowych, ale czym się kierować przy wyborze konkretnego partnera? Mamy dla Ciebie kilka wskazówek.
Od tego zawsze warto zacząć, ponieważ jakość gadżetów reklamowych będzie mieć bezpośrednie przełożenie na ocenę promowanej przy ich pomocy marki. Jeśli rozdasz klientom – pisząc kolokwialnie – taniochę, która rozpada się w rękach, to nie licz na ich sympatię i zaufanie.
Warto upewnić się, że dany dostawca gadżetów reklamowych dysponuje przedmiotami, które będą dobrze pasować do charakteru marki oraz celu kampanii i oczekiwań grupy docelowej, do której ją adresujemy. Wiele firm niestety ogranicza się tylko do produkcji długopisów czy breloczków reklamowych. Lepiej więc nawiązać współpracę z dostawcą, który będzie w stanie zapewnić nam różnego rodzaju gadżety w zależności od aktualnych potrzeb.
Zakup dużej liczby gadżetów reklamowych stanowi spore obciążenie dla budżetu przedsiębiorstwa, a niestety nie wszystkie firmy są gotowe udzielać rabatów na swoje produkty. Poproś więc o kilka ofert i zaznacz, że jesteś zainteresowany zamówieniem hurtowej liczby gadżetów – zapytaj, czy w takiej sytuacji otrzymasz rabat.
Najlepszą opcją dla przedsiębiorcy jest nawiązanie współpracy z firmą, która zagwarantuje kompleksową obsługę zamówienia. Same gadżety reklamowe nie mają żadnej wartości promocyjnej, jeśli nie umieścimy na nich elementów identyfikacji wizualnej marki. Dlatego koniecznie zapytaj, czy dostawca oferuje również usługę znakowania gadżetów, zarówno poprzez nadruk, jak i grawerowanie laserowe.
Dobrze jest upewnić się, że jakość produktów oferowanych przez danego dostawcę jest adekwatna w stosunku do rangi marki i oczekiwań grupy docelowej. Nie powinno być zatem problemu z zamówieniem niewielkiej partii gadżetów przed złożeniem większego zamówienia – próbki mogą być płatne, choć niektóre firmy wysyłają je klientom gratis.