Organizując event firmowy poświęcamy bardzo dużo uwagi takim kwestiom, jak catering, wybór odpowiedniego miejsca czy stworzenie listy gości. Wielu przedsiębiorców zapomina jednak o gadżetach reklamowych, które powinny być nieodłącznym elementem takiego wydarzenia. Dlaczego jest to ważne? Co zyskasz inwestując w gadżety reklamowe z myślą o ich wykorzystaniu podczas eventu firmowego? Tego dowiesz się z naszego poradnika.
Gadżety reklamowe same w sobie mogą być ciekawym elementem wydarzenia. Nie jest tajemnicą, że wiele osób przychodzi na takie imprezy głównie po to, aby otrzymać jakieś upominki. Zamiast się na to obrażać, warto wykorzystać ten fakt i dać gościom atrakcyjne prezenty z logo promowanej marki biznesowej. Ważne, aby gadżety przedstawiały jakąś wartość i były użyteczne. Mogą to być chociażby:
Organizując imprezę firmową zawsze warto się zastanowić, jak długo potrwa efekt WOW, czyli przez jaki czas goście będą pamiętać markę przedsiębiorstwa. Zamiast zgadywać i liczyć na szczęście lepiej wziąć sprawy w swoje ręce.
Rozdając gościom gadżety możesz mieć pewność, że będą im one przypominać zarówno o samym wydarzeniu, jak i Twojej firmie, co docelowo może mieć wpływ na decyzje biznesowe czy zakupowe uczestników imprezy.
Gadżety reklamowe mogą pełnić nie tylko funkcję wizerunkową. Warto je wykorzystywać w formie alternatywy dla zwykłej wizytówki. Ta, jak wiadomo, lubi się zgubić, zniszczyć czy po prostu „wpaść” do kosza. Z gadżetami jest inaczej. Jeśli są one atrakcyjne i przedstawiają jakąś wartość, to goście imprezy z pewnością je zachowają.
Co to oznacza dla Ciebie? To, że goście wydarzenia będą mieć stały dostęp do danych kontaktowych Twojego przedsiębiorstwa. Jeśli np. po kilku tygodniach czy miesiącach będą szukać tego, co oferujesz i wpadnie im w ręce Twój firmowy gadżet, to mogą zrobić użytek ze znajdujących się na nim informacji.